Makskala Ben hala aşağıda rahim de hissediyorum ya bu haftalarda yukarda olması gerekmiyor mu. Doktor bebek ters demişti ondan mı bilmiyorum ama 15 gün geçti üstünden. Bide dün banyodayken vajinayı temizleyim dedim şiş geldi normal mi
FusunF Makskala canım o haftalarda bende kasıklarda hissediyordum 26+2 oldum daha yeni yukarlarda hareket ediyor minnak 😂 normal yanı herkesin öyle
Deletedmom_33 Makskala 24+4 olduk hala genelde kasıklarda oluyor. Onun harici sağ tarafa çok çıkıyor benimki
ZZeynepP1903 Daha cok küçük bende hep kasıklarımda hissediyodum. 27 haftalık oldum daha yeni yeni yukarda hissediyorum
Makskala ZZeynepP1903 ben yanlış duydum o zaman 23 haftada yukarı çıkar dediler bana da endişelendim o yüzden
_ipekkkkk Makskala 27+2 hala kasıkta hissediyorum arada bir yukarıda 30 haftadan sonra yukarı çıkıyormuş kiminin öylemiş 🤷♀️🙃
_ipekkkkk Makskala Normal diyorlar takma bende hep soruyorum kaç ay oldu çıkmadı yukarı diyordum normalmiş😀😀😂
Aysegull61erva Ven şuan 31 haftalik hamileyim 25 haftaya kadar hep kasıklarımda hissettim cokta korktum düşük tehlikesi geçirmiştim acaba bişey olacakmi falan diye ama rahat ol