Lilyy malatya gozde sitmapinarinda gecen ay komsum dogurdu
Kaynanasi ve kaynanasinin kardesi kaldi gece
Esi de geceye kadar yanlarindaymis sonra eve gitmis.
Benim fikrimce iki kisi kalmasi en iyisi
Cunku tek kisi olunca uykusu gelir bise olur
Ya da ornegin beni yuruttukleri zaman bebek odada tek kalmaz
Veya beni lavaboya goturdugunde bebek aglasa falan digeri bakar
Bu ay icinde dogumum var bakalim benim nasil olacak