Merhaba kizlar
Kendimi artik cok yanliz hissediyorum hamileliktenmi bilmiyorum ama ilk bebegimde dusuk yapmistim ardindan hemen hamile kaldim sukur esimin kaldigi sehirden ev aldik kaynanam ozamanlari derdi yakinima gel sana yardimci olurum calisiyosun ev yemek isleri falan ama evlendigimden beri bidefa gelip yardimci olmadi. Suan ortalama dusukle beraber 5-6 aydir hamileyim ve kapimdan gecmediler ben calisirken hergun ararlardi gorumcelerim annesi vesayre ama ozamanlari gidemezdim cunku cok yoruluyodum ve evime alisamamistim yeni evli oldugum icin simdi aylardir evdeyim ne kapimdan gecen var ne dogru durust arayan soran Allah razi olsun esimden hamileligimin en zor zamanlari o yanimdaydi yemek olsun temizlik olsun cok destek oldu. Annem desen uzakta herzaman gelemio ama gelirse illaki yemegimi yapar temizligimi yapar. Arkadaslarimla gorusemiyorum uzak kaldigim icin. Ama gunden gunde iyce esimin ailesine karsi gicik olmaya basliyorum hele kaynanam cocuk cocuk diyodu simdi nerde? Elinden gelse ben daha ona gidip is yapcam arada bi yemege cagirir oda sevmedigim yemek turleri. Torunu duydugundan beri ne bi heves ne baska birsey bana sanki zar zor yemek icin cAgriyo. Bilseydim ben annemin yakinindan bir ev alirdim o yonden cok pismanim😔😔😔