Arkadaşlar Merhaba 😍 23 haftalık hamileyim nasip olursa haftaya 24 haftama giricem bu idari izin için ne yapmam gerekiyor devlet memuruyum sanırım öyle bir hakkımız varmış 😇 Yarın doktor randevum var acaba haftaya pazartesi için bugünden belge verir mi ? Bir de bu konuda hiç bilgim yok ne yapmam lazım nasıl bir belge almam lazım bana aşamasını anlatabilir misiniz arkadaşlar tecrübeli birisi varsa ? Birde maaşımız kesintiye uğramaz demi malum borçlar olunca