Ceydadefne1 23 haftalik hamileyim sabahlari bide aksamlari bianda kanim cekiliyo deprem oluyo sanki yani cok tuaf bisy anlatamiyorum da ama hic iyi olamiyorum serumla ilac kulanuyorum ama yok yani sizce neden hic iyi hisetmiyorum kendimi 😐😔
esrmhmt Valla ben doktora artık soru sorarken zaten buda normaldir diye başlıyorum cümleye her şey normalmiş :) ağır geçiriyorsan bence ciddi bir şekilde sor istersen ben böyle bir şey yaşayan görmedim çünkü🙄
Ufuk esrmhmt Doktora ciddi de sorsam tersliyo oyuzden doktorumu degistircam zaten devlet hastanesindeki doktorların iyi olmadığını soyluyolar ama mecburen devlete gidiyoruz