Sinemmmonurr Arkadaşlar ben şu anda bulunduğum şirkette 2 yıldır çalışıyorum. Sigortam yok . Daha hamileliğimin yedinci haftasına yeni girdim. O doğum parasını alabilmek için Şu andan itibaren ne zaman ve ne kadar sigortalı gözükmem gerekiyor