kızlar merhaba;
Bugün şeker yüklemesi yaptırdım.1. Saat 165,2. Saat 162 çıktı.Tetanoz aşım da olduğu için sağlık ocağında yaptırdım.Aile hekimi ikinci saatin yüksek doktoruna gönder dedi.Açlık şekeri sonucunun çıkmasını bekliyorum.Sizin nasıl çıkmıştı sonrasında neler yaptınız.Çok moralim bozuldu açıkçacı😔