Mrvsmt2502 mhdmraa ben 9. Haftada kayıt yaptırdım 18 de aradılar gel diye gittim boy kilo tansiyon bakıldı kalp atışı dinlendi ufak kitle idrar tahlili yaptı 20 den sonra gel tetenoz aşını yapalım dediler.
Ozlem2206 mhdmraa ben kan testimi sağlık ocağında vermiştim zaten ilk haftalardan beri ebe arıyor yada msj atıyor her ay kontrol için