Symsymdmr https://imgyukle.com/i/kcjKUq Merhaba reglime 1 gün kaldı shoplayınca fotoda biraz belirgin normalde bakınca da böyle yansıma var. Bana mı öyle geliyo anlamadım görmek istediğim icin mi ? Kan testi yaptırsam mı yoksa 2 gün daha bekleyip tekrar mı bu testden yapsam ?
Minnakkurabiyeveannesi27 Symsymdmr regl gününden bir sonra testi tekrarlayın sonra kan testi verin bence
suudamlasi Symsymdmr canım belli belirsiz bir çizgi görüyorum. Insallah hamilesindir. Sağlıkla sağlıkta kavuşursunuz. Eğer yeni değilsen bence bir kan testi verdir. Yeniysen biraz daha bekle derim
T1996 Eğer hamilelik şüpheniz varsa kan testi verin idrarda gözükene kadar kanda yüz kez belli olur hem içiniz de rahat eder şüphe kalmaz aklınızda ben direkt kan testiyle baktırmıştım hemencik sevinmiştim %100 sonuç olduğu için 🙈
Symsymdmr T1996 3 gebeliğimde de bende bunu anladım kan testi en iyisi ama çalışıyorum vaktim olmadı eczanede şansıma nöbetci görmüştüm hemen aldım işte yaptım akşam gitmeye calışıcam özel hastaneye
Symsymdmr T1996 inşallah 🙏 Bu kadar acale etmemin sebebi 3 düşük yaptım hemen öğreniyim ne olcağını biliyim piskoljik sanırım Allah isteyen herkese nasip etsin.