Kızlar 16 aydır korunmasız ilişki yaşıyoruz. Defalarca doktora gidildi. Spermiyogram testinden HSG filmine kadar her şey yapıldı. 2 kez klomen + çatlama iğnesi oldum. Ama olmadı. Bu sefer regl tarihim 3 gün geçti. Ve bu ay burnuma sürekli bebek kokusu gelip durdu. Şimdi gidip test yapamıyorum yine hüsranla sonuçlanmasın diye. Fakat regl belirtisi diyebileceğim karın şişliğini yaşamadım. Sadece 4 5 gün bel ağrısı çektim. Tamam bu ayda olmamış regl olacağım dedim ama regl de olmadım. 3 gündür aklım buna takık ne yapacağımı bilemiyorum.