Kizlar benim 4. gebeliğim tecrübeli olmam lazım ama çocuklarımın hiç biri kışın doğmadı. Şimdi yeni doğan çocuğa kışlık mi almak lazım zaten battaniyenin yorganın altında olacak mevsimlik mi almak lazım, ne almam lazım? Sizler neler aldınız bir fikir verin şu garibe