Dün akşam talihsiz bir kaza geçirdim . Köpekten kaçarken düştüm yan bı sekilde biraz hızlı düştüm kanamam lekem yok ama sağ tarafta ağrım var bebek toplanıp duruyo hareketlerini hissediyorum ama korkuyorum acile mi gitsem ağlamaktan harap oldum bişey oldu diye