sudamlasi mujdefem geceleri kopuyo ya karnımda bi saattir de hareketli ve dışardan belli oluyo tam videoya alcam duruyo videoyu kapatıyorum yine başlıyo😄 22 haftalığım
mujdefem Suractn bizdr hareketliyiz 23.haftada ama hareket yeri aşağıda beni huzursuz etti biraz normal mi bilemedim
mujdefem Herkese merhaba!Bebeğiniz ilk hareket etmeye başladığında tam olarak neredeydi?Biz alt karın bölgesind hareketteyiz...Sıkıntılı 1 durum mu değil mi yeri değişecek mi düşünceler düşünceler....Sizde bahseder misiniz?
sudamlasi mujdefem evet bazen kasıklarda oluyo bazen tam göbekte bazen alt karında hiç belli olmuyo canı nereyi isterse orayı tekmelıyo
mucizemizibekliyoruzz mujdefem bebeği aşağıda hissetmeniz çok normal çünkü henüz küçük. Büyüdükçe yukarıya çıkacakmış. Bende geçen gün tedirgin olup doktoruma sordum bana böyle dedi. Bizde 22+3 haftalığız
mujdefem mucizemizibekliyoruzz bizde 22+4 bende simdi sordum dr 1 yandanda yaşayanlara sormak istedim büyüsünlerrr 😊😊😊sağlıklıca
Suractn Aynen canım benimkide öyle yer değiştiriyor Bi tarafım hep daha şiş ya popişi yada kafası artık pozisyonu nasıl dik mi yatay mı bilemiyorum bazen bende video cekince duruyo birine seslenip bak tekmeliyor deyince de duruyor benim sıpa 😂🤗👶
Gul_hamad En cok gobegimin tam saginda hissediyorum😄 dun ilk kez cok haraketli idi. Ilk defa boyle hissettim. 23 haftaligiz
Bebegimibeklerken__ Bende 22 haftalığım. Canı nerede isterse orada oynuyor 😁 dün gece soluma yatmıştım sanırım rahat edemedi sol tarafımı baya hissettim yani kıpırdayıp durdu 😁