Adapte34 Haftalara girdiğimden beri her sabah kasık ağrısıyla kalkıyorum kimisi uzun süreli oluyo kimisi vurup geçiyo üşütmemeye de çalışıyorum çorapla yatıyorum ama ne fayda şuan bile kasıklarım ağrıyo sebebi ne olabilir 😣
MCansuUz Adapte34 benimde 31 den sonra sürekli oluyor doktoruma gisince soracağım neden kaynaklı birde bu hafta 2 kere ishal oldum üşümüyorum da aslında dıkkat ediyorum ama neden oluyor anlamadım
Mervetmrrrr MCansuUz kızlar bende 33 haftam doğum başladı zannediyorum sancilar bendede var yarın kontrol bende soracam
Mervetmrrrr Adapte34 sordum hafta nst filan girdim herşey normal görünüyor soğuklar başladı soguk alıyorsunuz dedi bide idrar yolunda iltihabım varmış serklajdan dolayı oda şancı yaparmış ilaç verdi buscopan ve zımpaks