Benim doktorum çıkıntı kız gibi görünüyor demişti 16. Haftada erkek dedi ben şuan erkek bebiş olarak dayanamayıp çoğu eşyasını almış bulunmaktayım umarım bir sürpriz yapıp kız olmaz. 😳 Yorumlarda ne kadar çok dönen varmış alışveriş için son haftaları bekleyenlerde varmış nasıl dayandınız diye sormak istedim 😆