Se23da merhaba, aynı stresi ben de yaşadım ama kullandım da, lökosit değerlerim çok yüksek çıkıyordu kadın doğum doktorum önerdi hatta, bir zararı olsa içme derdi, antidepresan için sakın içme demiş bir doktor çünkü. 23. Haftamdayim beş gün kullandım sabah akşam 1000 mg, haftaya ultrason randevum var bir sıkıntı olacağını sanmıyorum bebek hareketleri normal çünkü