NilayKocabey Bugün 14 haftalığız kıza benziyor ama net birşey yok dedi değişebilir mi bir kızımız var Allah bağışlasın erkek istiyoruz 😊🧸
glsm_kr8383 NilayKocabey Gönlünden geçeni nasip etsin inşallah canım.. 💕 16 _17 de net olur bence daha erken
Mery94 NilayKocabey bizde erkek bekliyorduk belirtilerim falan bildigin herkes erkek erkek dedi karnimin sekli falan 18 haftalikken söyliolar almanyada sezeryanlisin karin icin yagli ama cinsiyetine bakalim dedi kiz dedi 20 sinde büyük ultrasyon var bakalim bi kizim var bende erkek kesin dedim ama nasipp hayirlisi neyse o olsun ücüncüyüde yapmak bize sart oldu desene ya tutarsa diye😂
RumeysaNur34 Öncelikle sağlıklı olsun inşallah haftası o kadar küçük değil değişmeyebilir canım hakkınızda hayırlısı olsun 🤲😊
Gizemii ben 19. Haftada gittim doktor cinsiyet icin uygun pozisyonda olmadigini soyledi ama 3 lu tarama testi icin olcum yapicaklardi ordaki olcum yapan radyolog erkek bebek oldugunu soyledi yavastan baslasammi alisverise emin olamadim ya
Suzanne Değişedebilir ama kız olurdaysa çok güzel olur benim ablam var sadece iyiki var diyorum annem gibidir hayatta en sevdiğim değer verdiğim insandır 🥰🥰