kubrasahin_ bende sordum printolog takıplıyım. Az sıvı gelmesı sorun degıl süt hormonun yukselmıs ama beyaz sekılde gelırse baskılamak ıcın ılac vermem gerekıyor dedı.35 haftadan once beklemeyız süt gelmesini dedı. 26 haftalıgım ben 2 haftadır gelıyordu hafıf bır ıslaklık oluyordu damla damla suan gelmıyor ama