Merhaba arkadaşlar. Bende size sormak istiyorum. Erken gebelik testi yaptım silik çizgi çıktı. Adetim 3 gün gecikti. 4.gün çok az kahverengi lekelenme oldu və bir az sonra artmağa başladı. Ve çok çok şiddetli ağrım oldu 3gün adet gördüm amma çizgi vardı. Böyle bir şey yaşayan oldumu? Nedenini bilen var mı?