Eabkrc Merhaba tüp bebekle ikizlere hamileyim hersey yolundayken akıntiyla biikte simdi ic camasirimda hafif lekelenme gordum cok korkuyorum doktora gidecem devam ederse bu durumu yasayan varmi ? Dogum yapipta cocugu yasayan varmi
diamond2635 Eabkrc canım ben de tüp bebekler hamileyim aynısı 23 de başıma geldi.Erken dönem sancılarım bşlamış rahim kasılmasına bağlı kanama oluşmuş.bir gece hastanede takip ettiler şimdi 37. Haftadayım gğnde dört kez nidicard kullanıyorum.Bekleme hemen bir doktora görün bence
okuyor Hangi renk leke, kuzenim o haftalarda kanama geçirdi. İğne ve ilaç kullandı. Hamileliği sağlıklı devam etti. Korkmayın. Doktora gidin.
Eabkrc okuyor kirmizi desem degil kahve desem degil ama gunluk pedde belli yani akintiyla karisik kanama olmus malesef
Eabkrc Happy_001 oglene kadar bekleyim diyorum acaba kendjmi mecburen yoruyorum ondanmi geldi bilemedim engelli abim var kalk alt degis ust degis ev supur et ann cok yasli bakamiyor
okuyor Eabkrc Doktorunuza gidemiyorsaniz da acile gidin. Kanama alanı var mı diye bakarlar. Artmadan önlem almış olursunuz.
Eabkrc diamond2635 canim peki kanaman fazlamiydi suan bakiyorum sukur birsey gelmiyor karnimda sanci var tek gelirse tekrar hemen gidecem zaten oglen sonuna denk geliyorum hastane uzak gitmedim o yuzden gidip orda beklemeyim diye
diamond2635 Eabkrc hayır canım peçeteye silince geldi ama ağrım vardı.Doktor vajinal muayene edince de kalan tortular geldi sadece sonra da kanama olmadı çok şükür ama takip gerektiren bir durum demişti doktor.Bu arada doktorum perşnatolog o yüzden bir görğn riske atma derim
diamond2635 Eabkrc aynen benim de sancım vardı ve rahim kasılmasına bağlı kanama olmuş demişti.Doğumu geciktirmek için nidicard kullanıyorum 1 aydır