Selseli Arkadaşlar adet sancısını ergenlik zamanı ve sonrasında çok yaşadım.iğneşer ilaçlar ile atlatıyordum her ayı, sizce doğumumda çok sancılı mı olur? Adetinde acı çekip kolay normal doğum yapan var mı?
Me_Lek Selseli bana hep adet sancisi cekiyorsan iyi cekmeyenler daha cok zorlaniyoe dogumda demislerdi ama inan dogrumu yanlismi bilmiyorum canim
Azrasare Selseli ben o kadar adet sancısı çekiyorum ki iğne olmadan geçmiyor agrım ama 15 saat suni sancı çektim sonrası mecburi sezeryan oldum 42. Haftada 😁😘
Hatunnn Selseli adet oldugumuz da hissettigimiz agri rahim duvarlarindan kanamanin sokulmesinden kaynakli oluyor, dogumda ise agri kas kaynakli oluyor oyuzden ikisinin bi iliskisinin olmasi mantikli degil korkmayin bence:))
Selseli esoeso dimi inşAllah .doktorumada bunu sordum.Hayır öyle birşey yok daha doğrusu biz bunu hala araştırıyoruz dedi
Selseli Me_Lek inşAllah doğrudur benim için güzel olur😀 kıvrandıran adet sancılarına yıllardır alışığım hatta nst de sancım 80 çıkıyor onu bile hissetmiyorum.makineden görüyorum.
Selseli Azrasare bu iyi mi kötü mü anlamadım 😀 sancılanamayıp sezaryen oldunuz sanırım en korktuğum şey 39 haftaya gireceğim doğuma dair belirti bile yok.yine de bebeğiniz kollarınızda çok şanslısın👶🏻
Azrasare Selseli sancılara dayanmayıp değil açılmam hiç olmadı malesef canım yani ve çok sancı çektim evet adet sancısına benziyor ama yani farklıda korkutmak istemem tabi ki 😊 bu arada Doğum yapalı iki yıl oldu şuan tekrar hamileyim 😊
Selseli Azrasare geçen hafta gittim açıklık yoktu bundan da çok korkuyorum😕 Hurmalar yürüyüşler artık hepsi boşuna gibi gelmeye başladı.Belirsizlik çok kötü bekliyoruz kuzı gibi işte😏
Erdemveannesi Benim rahmim ters bildigin dogum sancısı çekiyorum adetken. İlk dgumu da son 1.5 saatlik mecburi suni sancı dışında yine o adet agrısı gibiydi agrılarım sancılarım dayanılmıcak gibi degildi yani .
Selseli Erdemveannesi ayy çok sevindim😊 ben adetliyken okula sürünerek giderdim hatta çoğu kez izin alırdım ilk günler inşAllah dediğiniz gibi olur🙏🏼