Mucizebeklerkennn Merhaba regle iki gün var dayanamadım test yaptım bat 10 Kasım sizce gebelik var mı? https://imgyukle.com/i/kcNgnf https://imgyukle.com/i/kcNXMI https://imgyukle.com/i/kcNjB1
Elsu26 Mucizebeklerkennn Var gibi duruyor emin olmak için kan testi ver 😊 rabbim gönlüne göre versin inşallah 😊😊
lunam Mucizebeklerkennn var gibi görünüyor 🥰 benim ilk testim de böyleydi, inşallan sizin de pozitiftir. Kan tahlilini gününüz geçince verin derim ben, tabi yine siz bilirsiniz 😊
okuyor Yoksa umut vermek istemem ama benim testim de böyleydi. Hamileymisim. Yarın sabah ilk idrarla tekrar yapın.
Gizem5901 Bence var benimde böyleydi kan verdim bthcg 90 cıkmıstı doktor daha cok kucuk 1 hafta snra gel demişti 😍
Elsu26 Mucizebeklerkennn kendini çok ümitlendirmeden gidip kan ver ama olumsuz sonuca da kendini hazırla
Meleekk Mucizebeklerkennn bende de böyle çıkmıştı çizgiler 🥰30+1 olduk şimdi. Kan testi yaptır mutlaka. Ben çizgi görünce kan testine koştum hemen 🐣
Meleekk Mucizebeklerkennn aynen canım. Bende kan değerinde 3. 4 haftalıktı gebelik ☺️ Hayırlısı olsun inşallah 🤲🐣
blueberyy00 Mucizebeklerkennn var gibi duruyor ama bı test daha yap bence biraz dagilmislik da var testte sanki emin olmak için bı test daha yap yada kan ver direk