Elsu26 Deletedmom16362 25 den sonra 3 haftada bir çağırmaya başladı yanlış bilmiyorsam 34 haftadan sonra da 2 hafta da bir çağırmaya başlayacak nst için falan 😊
Deletedmom16362 cerenmina Benimki de oyle. Bir de cidden sıkıntı yoksa ben de ayda bir değil de 1.5 ayda bir falan gitmek istiyorum. 2.cocuk olunca böyle oluyor galiba 😂
cerenmina Deletedmom16362 benim ilk gebeliğim . Bizim oglan yüz gorumlugu istuyor herhalde hala yüzünü göstermedi 🤣 yarin gideceğiz bakalim
Elsu26 Deletedmom16362 Bilmiyorum sormadım 24+5 te mi ne gitmiştim 3 hafta sonra gel dedi şimdi 31+4 haftalık hamileyim Perşembe günü çalışabilir raporu almak için gidicem bakalım ne diyecek 😊
Deletedmom16362 cerenmina Ben de en son ayrintilida yan profil gördüm. Sonra eliyle ayagini yakalamaya çalışıyordu 😂 iki kizim da cok gostermedi,göstermiyor. Hep elleri yüzünde😂
Deletedmom16362 annembabam Ben en son 22 de gittim haftaya carsamba 28 oluyoruz o zaman gideyim bi diyorum ne durumda bakalim😊
Yenianneadayii Deletedmom16362 32den sonra 2 haftada bir. 36dan sonra haftada bir. 38den sonrada haftada iki nst dedi doktorum.
cerenmina Deletedmom16362 yan profil bile göremedik 🤣 arkası dönük ya da komple elleri ile kapalı yuzu 😅
_yagmurcuum_ 26 dan sonra 3 haftada bir çağırmaya başladı en son 33 de gittim bir daha 35. Hafta bekliyorum dedi yani 2 haftaya düştü kontrollerimiz 👌🏻😊