Selseli Çatı muayenesinde kendimi istemeden kasıyorum.normal doğumda açıklığa bakıyorlar ya oda aynısı mı yoksa biraz daha uçtan mı kontrol ederler acaba
Asrinbaby Selseli bende bu soruyu merak ediyorum . Çatıda sorun yasamadim aslında bakalim açılma için yaşayacak miym
NurKaradmn Selseli açıklık muayenesi oldum çığlık çığlığa bir muayeneydi çatıda bu hafta olucam bakalım nasıl olucak hiç bilmiyorum ama çok korkuyorum açıklıkta çok zorlandım çok canım yandı çünkü
esoeso Selseli ah canmmmm 😂😂😂😂 bnde senn gbı dyodm son bı saattekı sancı varyaaa uffg anlatamm bı yasayn 🤣🤣🤣 bnde dyordm altı ustu bı sancı nolablr kı yanı 😂😂 o sancdn kolunu bıle soksa anlamzsn 😂😂
Selseli esoeso yaa bu söylediğinize sevinen bir tek ben varımdır heralde burda😂😂 çok sağolun içimi rahatlattınız. Sancı olsunda kurcalamasın ebeler ikide bir
esoeso Selseli yemn edrm aynı ben ya 😂😂😂 bnada dyolrdı korkysn sancıdn kork gerısı hc bsey 🤣🤣 gercektn oyle smdı bn sna dyorm korkysn sancıdn kork gerısı snek ısırgı bnm sancm varken alttan baktılr sancm varken suyumu patlattılr 😂😂😂
NurKaradmn esoeso suni sancı mı verdiler yoksa kendi sancınız mı birde özelde mi doğum yaptınız devlette mi nasıl ilgilendiler?
esoeso NurKaradmn devlette dogum yaptm ebeler cok ıyydı cok destek oldulrrr doktrmda ıyydı skntı yasamdm
Elcnerdgn 2kere alttan muane oldum ağlamalı çığlık çığlığa malesef ki bir daha cesaretim Yok sörf bu yüzdem mecbur sezeryan istiyorum