Merhabalar aklıma takılan biseyi sormak istiyorum aynısını yaşayan var mı merak ediyorum. 14+5 günlük hamileyim. Ultrasona her gittiğim de bebeğim hareket etmiyor sadece 1 2 kere gördük hareket ettiğini. Bugünde kontrole gittim ama yine etmedi. Girmeden çikolata da yedim meyve suyuda içtim ama yok fayda etmiyor. Doktora sordum hersey yolunda dedi kalbi filan gayet iyi atıyor sıkıntı yok ama bu hareket olayına kafam takılıyor böyle bisey yasayan varmi acaba 🙄