Bende 27 haftalık hamileyim, dün akşam üzeri belimin iki yani ve ortası çok ağrıdı sürekli bebek kasıklarım a baskı yaptı çok canım acıdı, sonra hep karnıma ve kaburgalarıma batma ağrı girdi, gece 1 i geçiyordu zor yattım ne yatırdı ne oturttu ağrı, sabah kalktım hala belim ağrıyor. Ama karnım daha iyi gibi şimdilik. Bende korktum ama gitmedim acile. Sizde de böylemi oldu acaba.