Sibel_l3 Kızlar ben 13. Haftadayim yataktan falan kalkarken genel de sağ kasığım ağrıyor yani bebek sağda mi oluyor acaba
Havva-celik Sibel_l3 genellikle evet benimde hep sol tarafım ağrırdı ve sol tarafta tutulmuştu 🥰🥰 kasık ağrısı normal hiç endişelenme bile 🥰
Lulikli Sibel_l3 canım benim sağ kasığım ağrırdı ama orda küçük çaplı kist varmış o yüzden ağrı yapar dedi doktorum. Yani bebeğin tutunmasıyla alakası yok bence 😅 ama tıbbi bi karşılığı varsa bu durumun bilemiyorum onu da 😁
Mrvsmt2502 Sibel_l3 ağrının bebekle bi ilgisi yok canım benim bebeğim baita soldaydı ama ağrıları sağda hissederdim doktor solda hissetmedikçe sorun yok dedi ama şun her tarafta geziyor. Ağrıyıda gebel hissediyorum. Bir doktoruna danış bence
2405Sm Havva-celik benim Bebeğim de ultrason da sağda göZüküyor ama ben sürekli sol da ağrı ve hareketli birşeyler hissediyorum hani diyorum 11 haftalık ikinci gebeliğim imkanı yok ama bildiği n içerde birşey seyriyo ve gıdıklıyo acaba bebek midir
Mrvsmt2502 2405Sm o hissettiğiniz baüırsak hareketlerinizdir bebeği o haftalarda hissetöeniz imkansız 🥰