Merhaba, 33+5 teyim. Az önce mutfakta süt ısıtırken bir anca pijamamın ıslandığjnı hissettim. Sarı pijamam vard. Ağ kısmına baktığımda ıslandığını gördüm. İdrar olamaz diye düşünüyorum 10 dk öncesinde tuvalete girmiştim. Doktoruma yazdım ama sizlere de sormak istiyorum. Bu ıslaklık su gelmesi midir?