FATO____ Bugün 2. İdrar testimi verdim protein kaçağı var diyorlar gerekli açıklamalari yapmadılar İnternette hezamnki gibi iç açıcı şeyler yazmiyo korktum baya daha önce böyle bisey yaşamış birileri varmı
Ufuk FATO____ evet. Ben yaşıyorum şuan hem idrar protein kaçağı hemde tanisiyon yüksekliğinden hastanede tedavi oluruyorum protein kaçağı için kan sulanci iğne yapiyolar
KdryFth FATO____ benim bir kaç sebebim vardı.Protein kaçağından yattım hastanede akabinde yüksek tansiyon ve karaciğer enzimlerinin yüksek olması sebebiyle acil sezeryana alındım