elifay21 Bir ay önce aynı acıyı yaşadım hiçbir şey fayda etmedi. Doktor dişini çekemem dedi. Kadın doğum doktorum antibiyotik verdi kullanmadım sadece çok ağrıdığı zaman Parol içtim ve ağrıyan kısıma soğuk kompres yaptım. Allah yardımcın olsun inşallah
Merve2234 elifay21 benimde sürekli ağrımıyor tutunca tutuyor ama 🥺🥺 sabaha kadar oturup ağladığımı biliyorum . Tutmaması için neler yaptınız acaba siz kendi öi geçti