Gozde939e99e canım gebelikte böyle bitki çayları zararlı içmeyin.doğumdan sonra gelir niye gelmesin öyle odaklanma her annenin sütü vardır yok diye bişi yok asla😊 zaten göğüslerle uğraşmak ellemek doğumu tetikliyor 🙄 az kalms bebeğiniz doğunca o süt gelir zaten onun midesine göre geliyor merak etmeyin🥰 iyi düşünelim iyi olsun