Papatya-Kokusu ben ilk ayımda gittim ama sonra bıraktım Acıbadem’e gıdıyprum suan benım allıanz ındırımı vardı ınstagramda görmüştüm ne kadar ılgılı falan demıstım ama öle deıl ılk gün gıttıgımızde çok güzel gecmıstı sonra en ufak bısı olsa acıle gıdın yazıyorsun kolay donmez ağrım var acıle gıdın mıdem bulanıyor acıle gıdın hep böle gecıstırdı bızde doktor degıstırdık suan kı doktorum cıcek gıbı verdıgım para helalı hoş olsun bana her türlü yardımcı oluyor her konuda bılgı verıo oturup saatlerce bakabılır ılgılenebılır ama gene de sız bılırsınız