Dk-25 3 gün önce idari iznim bitti 32 hafta iznime başladım 🥰 doktorunuzdan 24. Haftada olduğunuza dair rapor alıyorsunuz, sonra kendinizde 24. Haftamda olduğum için idari izne ayrılmak istiyorum tarzında bir dilekçe yazarak okulunuza teslim ediyorsunuz 🥰 maaş yatıyor tam .fakat ek dersi bilmiyorum dersim olmadığı için 🥰