31+0 olduk bugün, biraz önce lavaboya gittiğimde peçeteye kan bulaştı. Yoğun, pıhtı şeklinde filan değildi, sanki idrarla geliyordu. Biraz bekledim, iç çamaşırıma bulaşmadı. Sonra birdaha baktım, idrarla gelen bir kan bu. Enfeksiyondan mıdır? Bugün kontrolüm var, gidicem doktora ama acilen gideyim mi sizce? Eşime de söylemedim, panik olmasın diye. Ne yapacağımı şaşırdım.