Durununannesi46 erkek 🐣 Evet 20.haftada gittim detaylı için ama pozisyondan dolayı göremedik her şeyini 😅 bir hafta sonra tekrar çağırdı o zaman tamamladı. Çok şükür her şey iyi, normal dedi. Kendisi yaptı. Tek tek her organı, ayak kol, baş vs. ölçümleri yaptı. Ücret de almadı ek olarak, muayene ücreti ödedim sadece bilginiz olsun 🥰 Aslında Ömer Bey’in her muayenesi detaylı gibi oluyor biliyorsunuz siz de ultrasondan falan gayet net güzel şekilde görüyoruz her şeyini 🙏🏻