Iğne olduktan sonra kanamaniz durduysa büyük ihtimalle her şey yolundadir. Çünkü ben daha önce düşük yaptim. Iğne oldugum halde kanamam durmamisti. Doktor igneden sonra durursa gebelik devam edecektir demisti o zaman. Insallah sağlıkla kucağınıza alırsınız. Kafaya takmamaya çalışın. Güçlü bir anne adayisiniz siz 🥰 güzel düşünün guzel olsun Allah’ın izniyle🤲