elanurrerarslann-44 Aslinda karar vermistik Talha diye ama icimize sinmedi doguma 1 ay var degissekmi doye düşünüyoruz o da hastane cikisi felan yaptirdim yeniden yaptiricam ismi degisirse sizce hangisi ?