Dav Kızlar Günaydın herkese öncelikle gününüzün güzel geçmesi dileğiyle 🙏 13 haftalık gebeyim 2 Li tarama için günü mü geçti hangi haftalarda oluyor yada geçtiğinde yapıyorlar mı yarın normalde devlete yaptırmaya gidicem ?
ZeynebQuliyeva Ben yaptirdim ozelde 11-14hafdalara bakiliyor birinci detatli bakiyilar koluna bacagina burnuna daha sonra kan veriyosun bende bir hafdaya cikdi