Nişanım geldi kızlar ama kan ya da pembelik yoktu jöle kıvamında hatta biraz daha katımsı sarı renkliydi ilk kez öyle bişey gördüm internette araştırdım sarı renkli de olabiliyormuş. bebeğim ters olduğu için 18 kasımda sezeryan olacağım ama şimdi nişanım geldi sancım falan yok hissetmiyorum sadece bel ağrım var hastaneye gitmeli miyim sizce?