Sdadmr ayy sormayın ya bende böyle bir post olurda inşallah yazayım dedim 19+5 haftalığız yemin ederim ki dün gece bel ağrısından uyuyamadım tüp bebek olduğu için hep yatıyorum ondan mı bebeğim baya aşağıda ondan mı bilemedim yaa bilenler nolur yazsın dayanılacak gibi değil 😔