Fbd yanlış anlama senin için demiyorum ama doktorum demişti ki antibiyotik yazıyorum ilaç içmek istemiyorum zararlı diyorlar ama gebelik için çok daha önemli bir konu için veriyorum diyor. Vitamin yazmıyorum herkes vitamin hapları kullanıyor ben niye kullanmıyorum diye soruyor diyor. Vitamin hapları olunca masum antibiyotik olunca zararlı olduğu anlamına gelmiyor demişti bence bebeğin ve senin sağlığın için içmen şuna çok daha faydalı erken Doğum vs yaratabiliyor enfeksiyonlar normal Doğum bile yapamıyorsun devam eder geçmezse