Dün sabaha karşı 5.30 da uyandım pembe bi lekelenmem vardı çok dikkate almadım gidiyim yatiyim dedim yok yatamadım farklı adet ağrısı gibi bi ağrı hissettim tuvalete bidaha gittim kıpkırmızı kan geldi peçeteye .. tabi biraz panikledim hemen duşumu aldım güzelce dişlerimi fırçaladım meryem ana otunu suya koydum üzerimi giyindim derken saat 8 de hastaneye geldik nts ye bağlandım sancım çıktı çatı muayenesi oldum ( abartıldığı kadar acı bişey değil ) 7 cm açılman var dediler yatışım yapıldı 13:51 oğlum dünyaya geldi 🤩 şiddetli ağrıları saat 10 dan sonra falan hissetmeye başladım 3-4 saatlik bir ıkınma sonucu başardım 😻 Size tavsiyem kesinlikle telaş yapmayın , açılma var mı yok mu diye muayene olurken kendinizi serbest bırakın , tüm kuvvetinizle ıkının , ben ıkınmayı beceremedim o yüzden biraz geç oldu 😑 hep kulağınız ebelerde olsun ne diyolarsa uygulayın ❤️ Sizlerde inşallah sağsalim kucağınıza alırsınız 🤩