Merhaba anneler,
Gecen hafta sağlık ocağına gebelik takibi için çağırdılar gittim, idrar tahlilinde protein çıktı neyse işte beni kendi kadın doğumcuma acil sevk ettiler gittim orda çıkmadı kan filan da aldılar ama benim sağ kaşığımda belime vuran şiddetli ağrım var kendi doktoruma da dedim gece uyuyamadım sanki böbreğimi kesiyorlar. Böbreklere ultrasonda kendi bakmıyor yönlendirme yapıyor radyolojiye ama bu sefer yapmadı size iki sorum var kan tahlili aldı tahlilde böbreklerde sıkıntı görmedi o yüzden mi gerek duymadı acaba bana sadece safra kesene baktır dahiliyede dedi safra kesesinde taş olsa ağrısı bele vurur mu ? Deneyimli anneler böbrek büyümesi filan okuyorum buralarda başına gelenler acaba böyle böyle mi başlıyor kan da gözükür mü yoksa dahiliyeye gidiyim mi hastaneler çok kalabalık kendimi riske atmaya korkuyorum 30. Haftama girdim yüzdüm yüzdüm kuyruğuna geldim covid olmayım 🤣