Covid plesentadan bebege gecmiuor korkmayin, bebeginize bisey olmaz yani. Insallah siz kapmamissinizdir. Kapmissaniz bile nane yagi kullanin ben grip oldum sinuzitimde vardi nefes alamiyordum hicbisekilde ilacta kullanmadim hamilelikten dolayi. Nane yagini sicak suya damlattim o buhari soludum hemen burnum acildi, daha sonra nane yagi tuz karbonat karisimi burun spreyi yaptim o dahada iyi geldi. Ek olarak bol bol mandalin, nane limon ictim, istahim hic yoktu 2 3 kasik corba ictim zorla belki beslenebilseydim daha cabuk atlatirdim. Hersey beyinde bitiyo birde kendinizi covid olmus gb dusunmeyin psikolojik olarak etkilenmeyin yani zaten son haftalardasiniz Rabbim bebeginizi hayirli sekilde kucaginiza almayi nasip etsin 🤲