Merhaba guzel anneler,
Size bir sorum olcak.
Su an ben 15,4 haftalik hamileyim, ve benim (trombosit : kan pulcuklari, kan pihtilasmasi) hastaligim var. Ve bunun icin igne kullaniyorum gunde iki kere karnima. Kan civitici oluyor. Bu hastaligim bende yillardir var malesef .. lakin cooooook korku icindeyim surekli bir tedirgin 😟 aranizda bu hastalıkla hamile kalanlar varmi ? Sizin hamileliğiniz, doğumunuz ,.. nasil geçti? Malesef sürekli ve geçmiştede hep kötü şeyler okudum .. 🥺