Tek kullanımlık aldim..e bebegin örtüsü küçük daha sonra daha hesapli olduğu icin bime gelenden aldim o daha büyük boyut olarak hatta besigin altina alez niyetine serdim…kendi altıma da serdim gece su gelir vs diye dogumdan sonra lohusaykende yattigim yere sercem yine koltuga vs cikmasin diye .bana boyle kullananlar söyledi gercekten iyi fikir👍🏻👍🏻benimde annem almis yastikli minderli işte misafirlik seysi onlar💕💕