Dunyabebek Kızlar 30. Haftadayim 3 aydır kabızlık çekiyorum sadece duphelac ilaç ile tuvalete cikabiliyorum. Onu içince de ishal oluyorum su kaybı oluyor galiba vücudum yorgun düşüyor. Birde kan ilacına yeni basladim feramat diye bir ilaç. Gaz sancısı çekiyorum suannn
Rusen96 Dunyabebek içtiğiniz demir ilaclarida Kabızlıgı tetikler ama tabikide ilacida aksatamazsiniz. Bende bir ara sürekli kabizdim doktoruma sormustum bol su ve kara erik önermişti. Kara erigi yiyerek veya suyunu tüketin bana cok faydasi olmuştu. Ben kara erigin suyunu yani meyvesuyunu buldum surekli evde bulunduruyorum kabiz oldugumu hissettigim anda iciyorum cok fayda ediyor. Sende dene bir
SemanurAs Dunyabebek kefirin içine gün kurusu atın iki tane doğrayıp. bir çay kaşığı da chia tohumu. Ben faydasını gördüm çok. Aslında keten tohumu da ekleniyor normalde ama gebelikte sanırım keten tohumu pek tavsiye edilmiyor.
Kafamanya Dunyabebek her gün mutlaka bi tane muz ye ama sararmamıs olsun yeşil bide kefir iç yatmadan
Melekarzu Bana Duphalac iç dedi Dr hiç bir işe yaramadı ben de bekunis içiyorum. Kimi içilmez diyor ama başka etki eden bir şey de yok doğal olanları hep denedim
Dszr Kuru İncirleri kucuk doğrayıp zeytinyagınekleyip bir kavanozda tutun , her sabah ac karna 1 kaşık yedim , kabızlık kalmadı tavsıye ederim
Kkppyy Eğer magnezyum hapıda tüketiyorsanız aslında sizi rahatlatır. Ben kuru kayısı ve kayısı çekirdeği tüketiyorum iyi geliyor ve bol su öneririm.
Deletedmom72727 Kkppyy bir yerde okuduğum için söylemek istedim kayısı çekirdeği hamilelikte çok dikkatli yenmesi gerekiyormuş yoksa zehirlenme yapıyormuş. Ben yemeyi bıraktım o yüzden
Elo89 Dunyabebek geceden bir bardak suya kayısı koy 4 5 tane o sabaha kadar şişiyor suyun içinde sabah aç karnına hepsini ye suyu da iç kahvaltıdan sonra çok rahat çıkarsın☺️
Deletedmom72727 Dunyabebek bende duphalacta bağırsaklarım bozuluyor şimdi magnesie calcinee var toz olarak suya karıştırıyorsun ben yarım ölçek alıyorum bazen daha az ilk defa hamilelikte kabızlık yaşadım hemoroid bile oldum bu ilaç iyi geldi istersen doktoruna bir sor izin verirse kullanırsın bide ben gece 1 kase yoğurt yiyorum ev yapımı oda iyi geliyor