Baburhulya Benim çok karnım belirgin olmadı acaba sizde öyle durumlar varmı ikinci gebegim olmasına rağmen ama haketleri hissediyorum hele yemek yediğim zaman sizde durumlar nasıl?
Ozlemarslnn Baburhulya 38+4 5-6 aylık hamile gibi göbeğim var ama bebeğimin boyuda kilosuda çok iyi maşallah bünyeyle alakalı benim bence :)
Baburhulya Ozlemarslnn valla benim de ilkde de bukdar hatırlamıyorum ama yani bir en ufak büyüme olsun oda yok ilginç geliyor bana son aylarda buyucuk herhalde 😀
Ozlemarslnn Baburhulya olabilir ama bence avantajlı bişi eğer baştan beri büyük olsaymış göbüşüm WC gidip gelirken çok zorlanırmışım şimdi eşimin desteğiyle kalkınca kasılmalarım oluyor
Fasulyeninannesi1 18 olduk 9 aylik gibiyim 😁 ama ben kiloluydum ve basindan beri karnim cok buyuktu aslinda hic degismedi gobegim 😁
Fasulyeninannesi1 Hareketleri bayadir hissediyorum icten ice, yemek kokusunda kuduruyoruz resmen 😁 anasi gibi ac tavugum benim sjdjdj
Baburhulya Fasulyeninannesi1 bana diyorlar yok erken hissetmen işte damar arıyordur diyolar Cinsiyetti bellimi?
Fasulyeninannesi1 Baburhulya 70 kiloyla hamile kaldim su an 78im. Valla kocaman gobegim var basindan beri cok sis 🤷♀️ gobegin kucuk olmasi daha guzel bir sey bence boyle cok rahatsiz ediyor hareketlerim kisitlanmaya basladi
Baburhulya Fasulyeninannesi1 bende 80 kiloya hamile kaldım 4 kilo verdim şimdi bakalım ilerleyen zamanlarda inşallah kilo almam ya benimde varda öyle seninki gibi değil,😀