Runyaaa 22+5im Şubat 20den sonra normal doğum için beklemeye baslicaz en son tarihimiz 6 Mart. İki üç gündür bel ağrısı başladı. Gece uykum gelmiyor ve resmen gündüz uyuyorum tersine döndü herşey. İlk haftalarda 1.5 ay bulantı ve kusmadan hastanede yattım şuan hiç biri kalmadı çok şükür verdiğim kiloları tamamlama aşamasındayim. Bebişimin hareketlerini 17+2 den beri hissediyorum ama şuan video çektiğinde çok net belli oluyor. Göbeğim henüz yok hamile olduğuma pek inanilmiyor 😂 yavaştan indiirmde gördüklerim ile alışveriş yapmaya başladık, ilk gebeliğim her ne kadar ne alcagimi ne kadar alcagimi net bilmesemde sonuç olarak hiç biseyi yok illaki alınacak diyerekten herşey alıyorum bakalım sonumuz ne olacak 😂 sağlıklı doğumlar, sevgiler ❤️