Arkadaşlar merhaba,
19 haftalık hamileyim. İlk gebeliğim. Eşimle tartıştığımız için bebek hareketlerinde ani artış oldu. Üzüldüğümümü hisetti bilmiyorum. Karnım sürekli pıt pıt. Hareket ettiğini hissediyorum. Bebek iyidir dimi? Yani üzülmemeye çalışıyorum ama. Uyuyamıyorum da…